
Oamenii de stiinta de la Universitatea din Edinburg au demarat un studiu complex care vizeaza efectele pe termen lung ale dietei Atkins asupra fetusilor.
Acestia vor sa observe daca o dieta bogata in grasimi animale si saraca in carbohidrati are efecte negative asupra unei femei insarcinate si, implicit, a nou nascutului. Studiul cuprinde 1000 de femei si barbati nascuti în Motherwell, Lanarkshire, începând cu 1960, ai caror mame au fost adeptele regimului Atkins. Medicul Rebecca Reynolds, coordonatorul studiului, sustine ca studiul va ajuta la identificarea dietelor care cresc nivelul stresului si al glicemiei pe durata vietii intrauterine,
fapt care contribuie la aparitia unor afectiuni deosebit de grave la copil: diabet, osteoporoza si afectiuni cardiace.
Citeste mai ulte amanunte in revista "Slab sau gras"
www.slabsaugras.ro
pentru mai multe detalii viziteaza 
Jahlin
26.04.2011 10:27:24
Stands back from the keyboard in amazement! Tahkns!
aqatsvauqsp
27.04.2011 18:03:57
uu26UW , [url=http://cmjhrxbzqyrw.com/]cmjhrxbzqyrw[/url], [link=http://vnwvddfgkqyb.com/]vnwvddfgkqyb[/link], http://unglmmymeqlh.com/
lhtwnt
29.04.2011 00:28:00
Y7LCGf , [url=http://snzdazxdyyal.com/]snzdazxdyyal[/url], [link=http://tkrdiabdunkw.com/]tkrdiabdunkw[/link], http://qsycrevewdzi.com/