CATENA, campioana in relatiile cu clientii

CATENA, campioana in relatiile cu clientii CATENA, campioana in relatiile cu clientii

Ultima actualizare: 30 iunie 2015

La numai o luna de cand a castigat pentru al doilea an consecutiv trofeul Trusted Brands, CATENA cucereste un nou loc I in ceea ce priveste increderea clientilor. De data aceasta, premiul a fost acordat in baza unui studiu de piata realizat de The KPI Institute si Acumen Integrat.

Gala Premiilor de Excelenta in Relatiile cu Clientii 2015 a adus o reconfirmare a calitatii serviciilor CATENA oferite clientilor sai. Compania a obtinut locul I la categoria Farmacii, fiind desemnata pe aceasta pozitie in urma unei riguroase cercetari efectuate in perioada 27 aprilie – 8 mai 2015 de The KPI Institute si Acumen Integrat, in cadrul careia a fost evaluata experienta pe care o au clientii in interactiunea cu organizatiile nominalizate.

Eminenta si performanta

Reprezentanti ai marilor companii din Romania, din diferite industrii si mass-media s-au reunit in data de 4 iunie, ora 19:00, la Crystal Palace Ballrooms, pentru a recunoaste si celebra acele companii care s-au remarcat prin atentia acordata Relatiilor cu Clientii. In total, au fost 353 de companii nominalizate pentru 26 de categorii din 3 domenii. Dintre acestea, au fost premiate doar 78, cele care s-au clasate pe primele 3 locuri pentru fiecare industrie si domeniu de activitate. CATENA si-a adjudecat unul dintre cele mai ravnite premii, fiind desemnata castigatoarea locului I la categoria Farmacii.

Scopul studiului realizat de The KPI Institute si Acumen Integrat a fost acela de a analiza gradul de satisfactie al consumatorilor cu privire la maniera in care acestia sunt tratati de diferiti furnizori de produse si servicii prezenti in Romania. Printre concluziile obtinute in urma acestui studiu, se numara urmatoarele:

·         Pentru romani, calitatea produselor sau serviciilor cumparate depaseste ca importanta pretul acestora, in decizia de cumparare;

·         Romanii au clasat impactul furnizorilor asupra mediului inconjurator pe unul dintre ultimele locuri in ierarhia elementelor care conteaza in alegerea acestora;

·         Nationalitatea furnizorului este ultimul element pe care consumatorii romani il iau in calcul atunci cand fac o achizitie.

Atunci cand vine vorba de evaluarea asistentei primite, pentru romani este extrem de important ca organizatiile cu care interactioneza sa isi respecte promisiunile, iar serviciile personalizate nu sunt considerate a influenta semnificativ satisfactia fata de interactiunea cu respectivul furnizor. 

Atat rezultatele studiului, analizate si prezentate sub formatul raportului Relatiile cu clientii in Romania 2015, cat si numele finalistilor, respectiv ale castigatorilor au fost facute publice in mod oficial in cadrul Galei Premiilor de Excelenta in Relatiile cu Clientii. Studiul este o premiera pentru Romania, iar Conferinta si Gala vor deveni evenimente cu traditie in tara noastra, care sa reuneasca profesionisti din domeniul Relatiilor cu clientii – a declarat Maria Desmons-Macrea, specialistul de Relatii Clienti din cadrul The KPI Institute.