Cum rezerv

1. Alege produsele

  • Navigheaza pe site utilizand fie meniul din partea stanga (Rezerva Online sau Rezerva Medicamente), fie meniul principal, accesand butonul “Rezerva Produse”.
  • Selecteaza produsul pe care il doresti sa il rezervi apasand optiunea “Verifica disponibilitate si rezerva".

 

2. Cum rezerv?

Dupa apasarea butonului Verifica disponibilitatea si rezerva ti se prezenta o lista cu farmaciile Catena unde produsul poate fi gasit. Alege farmacia dorita, apasand butonul Rezerva produs din coloana din dreapta. Apoi va trebui sa completezi un formular de rezervare cu datele personale si cantitatea dorita.

3. Cum platesc?

Plata produselor se va efectua in farmacia selectata, in momentul ridicarii produselor rezervate. 

4. Ridicarea produselor

  • Produsele pot fi ridicate doar dupa ce primiti confirmarea disponibilitatii pe e-mail sau telefonic
  • In cazul in care vi s-a confirmat pe email disponibilitatea produselor selectate, le veti putea ridica personal personal din farmacia selectata in momentul rezervarii, pana la data mentionata in email. In cazul nerespectarii termenului limita, rezervarea dvs. va fi anulata.
  • In cazul in care produsul rezervat nu este in stoc (stocul este zero) veti primi un mesaj prin care sunteti informati ca rezervarea nu poate fi onorata
  • In cazul in care ati rezervat o cantitate mai mare decat disponibilul din farmacie, veti primi un mesaj de informare la care trebuie sa raspundeti pentru a vi se rezerva o cantitate mai mica

  

5. Inainte de a apasa butonul “Rezerva”, citeste sectiunea “Politica de confidentialitate” si bifeaza casuta special alocata daca esti de acord cu ceea ce ai citit. Dupa finalizarea rezervarii, vei primi un mail de informare despre inregistrarea cu succes a acesteia.

Pentru alte informatii sau detalii despre reclamatii in ceea ce priveste rezervarea, trimite un e-mail la adresa infoline@catena.ro.

Iti multumim!