
Biberonul de 330 ml de la Adora, un produs de puericultura mica din portofoliul Catena, a castigat trofeul „Votat Produsul Anului 2025®” la categoria „Biberoane”, in urma votului acordat de publicul roman, in cadrul celei mai mari competitii a bunurilor de larg consum din lume.
Prin acest titlu, Biberonul Adora a confirmat ca indeplineste cele patru criterii de evaluare avute in vedere de organizatorii competitiei: inovatia, atractivitatea, intentia de cumparare, satisfactia.

Biberonul cu gat larg si tetina anticolici, 6 luni+ face parte din gama de produse Adora, un brand dedicat proaspetelor mamici, ingrijirii nou-nascutilor si copiilor mici, dezvoltat de Fildas-Catena, la initiativa vicepresedintelui Grupului, Alexandru Vlad.
Biberonul Adora transforma momentul hranirii intr-o experienta placuta atat bebelusului, cat si parintelui, datorita designului sau ergonomic si usor de utilizat. Cu un gat larg si practic, biberonul permite umplerea rapida si fara riscuri, un avantaj semnificativ, care simplifica rutina de zi cu zi. Inovatia se regaseste si in tetinele sale dotate cu doua valve anticolici si debit adaptat varstei copilului, fabricate dintr-un silicon de inalta calitate, fara gust sau miros, pentru o tranzitie naturala intre alaptare si biberon.
Ajuns la cea de-a XVI-a editie, „Votat Produsul Anului” reprezinta un ghid pentru cele mai bune produse de pe piata si producatorii acestora, recompensand inovatia.

„Noi, cea mai inimoasa echipa, Fildas-Catena, le multumim pacientilor nostri, mamici si tatici, ca ne aleg de fiecare data si ca au ales biberonul Adora ca si produsul anului. Adora a aparut din dorinta de a le oferi pacientilor farmaciilor Catena posibilitatea de a achizitiona produse de inalta calitate la preturi accesibile. Consideram ca am reusit acest lucru, avand in vedere ca ei revin si ca au fost multumiti. Speram sa contribuim in continuare la cresterea armonioasa a copiilor, atat cu produsele Adora, cat si cu actiunile pe care le facem”, a declarat Oana Valeanu, Brand Manager Adora, in cadrul ceremoniei de decernare a trofeului.
Studiul de piata, desfasurat online in perioada 24 martie – 31 mai 2025, pe 23 de categorii de produse, a fost realizat de Treetz SPRL, companie independenta, membra ESOMAR, pe un esantion total de 6.445 respondenti din mediul urban, cu varste peste 18 ani, reprezentativ la nivel urban.
„Intr-un climat economic marcat de incertitudini, inovatia nu mai reprezinta un avantaj competitiv, ci o reala necesitate. Observam tot mai multe branduri care aleg sa investeasca strategic in produse relevante, experiente coerente si solutii ancorate in nevoile autentice ale consumatorilor. Tocmai din acest motiv, am construit un ecosistem de recunoastere care depaseste granitele produsului – premiind nu doar inovatia in ambalaj sau formula, ci si abilitatea unui brand sau retailer de a genera valoare autentica. Faptul ca in 2025 avem castigatori din FMCG, incluzand marcile proprii, pharma si servicii financiare demonstreaza ca inovatia este prezenta acolo unde exista curaj, viziune si responsabilitate”, a declarat Mihaela Paduraru, Country Manager, „Votat Produsul Anului®” Romania.
Afla mai multe despre despre biberonul Adora cu gat larg si tetina anticolici, 6 luni+, 330ml de aici.