Asistent Manager_Iasi

Candidatul ideal

  • Excelente abilitati de comunicare;
  • Persoana dinamica, organizata, atenta la detalii;
  • Capacitate de concentrare pe prioritati, spirit organizatoric;
  • Cunostinte operare PC - pachet MSOffice avansat(Excel, Word, PowerPoint)
  • Studii economice
     

Descrierea jobului

  • Gestioneaza fluxul de documente interne si externe;
  • Primirea,inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul companiei;
  • Realizarea de fotocopii, transmiterea de faxuri si utilizarea altor echipamente din dotare;
  • Preluarea, stabilirea si redirectionarea apelurilor telefonice;
  • Intocmirea de situatii, evidente si alte materiale solicitate
  • Activitati de protocol, organizare evenimente;
  • Efectueaza incasari si plati in numerar si intocmeste documentele justificative, conform legii si procedurilor interne ale societatii;
  • Intocmeste zilnic "Registrul de casa";
  • Gestioneaza carnetele de chitantiere;
  • Elibereaza din casierie avansuri spre decontare angajatilor;
  • Intocmeste foaia de depunere a numeralului la banca si depunerea zilnica a sumelor disponibile din casierie in contul curent al societatii;
  • Asista Managerul de zona in probleme de comunicare, documentare si coordonare interna;
  • Activitati HR: intocmire pontaj, evidenta dosare acte angajare.

 

Aplica pentru acest post