Picaturi de ochi Assista Oftapic Allergy X 10 ml

Te asteptam la Catena cu sfaturi si recomandari Alege farmacia

Picaturi de ochi Assista Oftapic Allergy X 10 ml - Catena

Oftapic Allergy este o solutie oftalmica, sterila, lubrifianta, hidratanta, calmanta, protectoare si reconfortanta, izotona, biocompatibila. Aceasta solutie tampon pentru ochi rosii si iritati contine extract fluid de Helichrysum (Helichrysum italicum. Picaturile de ochi Oftapic Allergy contin conservanti. Picaturi de ochi potrivite si pentru lentile de contact, compatibile cu toate lentilele de contact.
 

Beneficii picaturi de ochi Oftapic Allergy

Lubrifiaza, hidrateaza, calmeaza, protejeaza si revigoreaza ochii rosii si iritati;
Adjuvant in tratamentul alergiilor si conjunctivitelor alergice;
Reduc rinita alergica, mancarimea, senzatia de arsura, senzatia de corp strain si iritatia ochilor;
Potrivite in caz de stres ocular cauzat de factori de mediu (expunere excesiva la lumina soarelui, vant, praf, aer conditionat, aer uscat si poluat etc.);
Picaturi de ochi potrivite in caz de stres ocular (utilizarea prelungita a calculatorului, conditii de iluminare nefavorabile, sofatul in timpul noptii etc.);
Indicate pentru utilizarea indelungata a lentilelor de contact;
Indicate si pentru utilizarea in timpul purtarii lentilelor de contact;
Picaturi de ochi compatibile cu tratamentele homeopate.
 

Mod de utilizare picaturi de ochi Oftapic Allergy

Aplicati una sau doua picaturi oftalmice in fiecare ochi, o data sau de mai multe ori pe zi, in functie de necesitate sau de sfatul medicului.
Pentru persoanele care poarta lentile de contact, aplicati 2-3 picaturi solutie oftalmica pe lentile inainte sau dupa utilizare.
Aplicati picaturi pe lentile in timp ce le purtati in functie de necesitate.
Aruncati dispozitivul conform legilor locale.
 

Oftapic - Categoria “Picaturi oftalmice”

Studiu realizat online, de Exact Business Solutions pe 23 de categorii. In categoria “Picaturi oftalmice”, esantionul a fost de 540 respondenti din mediul urban, utilizatori de internet, intre 18 si 65 de ani. Eroarea maxima de esantionare este +/- 4.2%. Studiul a avut loc in perioada 10.03.2022 – 18.04.2022. Criteriile de evaluare au fost: inovatie, atractivitate, intentie de cumparare. Criteriile de evaluare nu au avut in vedere calitatea, compozitia, disponibilitatea ori alte caracteristici ale produsului in afara celor anterior indicate. Produsele castigatoare au fost votate de catre consumatori dintre produse similare in categorie. Detalii pe www.produsulanului.com.

 

CELE MAI RECENTE ARTICOLE