Naturalis Septocalmin Islandica X 24 drajeuri

3 la preț de 2
Naturalis Septocalmin Islandica X 24 drajeuri
Te asteptam la Catena cu sfaturi si recomandari Alege farmacia

Naturalis Septocalmin Islandica X 24 drajeuri - Catena

Suplimentul alimentar Septocalmin Islandica de la Naturalis contine extract de Cetraria islandica si protejeaza mucoasa orala si faringiana.

Beneficii Septocalmin Islandica:

  • formeaza o pelicula antibacteriana la nivelul cavitatii bucale
  • are un efect calmant asupra gatului, faringelui si corzilor vocale.
  • ontine compusi care sustin sanatatea bronhiilor si ajuta in caz de tuse.
  • contribuie la buna functionare a sistemului imunitar 
  • influenteaza in mod benefic tractul respirator
  • se poate folosi preventiv, pentru a proteja corzile vocale sensibile

Ingrediente si avantaje

Datorita extractului de Cetraria islandica are un efect calmant si placut asupra gatului, faringelui si corzilor vocale, ajutand la combaterea tusei. Afectarea corzilor vocale sensibile este semnalata de prezenta raguselii. T

alul de Cetraria islandica contine cantitati mari de mucilagii hidrosolubile care acopera, protejeaza si hidrateaza mucoasa bucala si pe cea a gatului.

Septocalmin Islandica contine compusi care sustin sanatatea bronhiilor si ajuta in caz de tuse. Totodata, contribuie la buna functionare a sistemului imunitar si influenteaza in mod benefic tractul respirator.

Septocalmin Islandica se poate folosi preventiv, pentru a proteja corzile vocale sensibile, nu contine zahar si are un gust placut de coacaze negre.

Mod de utilizare

Adulti si copii cu varsta de peste 3 ani: cate 1-2 drajeuri de supt de mai multe ori pe zi, in functie de necesitate.

Drajeurile se tin in cavitatea bucala pana la dizolvare.

Nu se mesteca si nici nu se inghit intregi.

Se consuma intre mese.

Septocalmin Islandica - - Categoria “Suplimente alimentare - Sistem respirator”

Studiu realizat online, de Exact Business Solutions pe 23 de categorii. In categoria “Suplimente alimentare - Sistem respirator”, esantionul a fost de 535 respondenti din mediul urban, utilizatori de internet, intre 18 si 65 de ani. Eroarea maxima de esantionare este +/- 4.2%. Studiul a avut loc in perioada 10.03.2022 – 18.04.2022. Criteriile de evaluare au fost: inovatie, atractivitate, intentie de cumparare. Criteriile de evaluare nu au avut in vedere calitatea, compozitia, disponibilitatea ori alte caracteristici ale produsului in afara celor anterior indicate. Produsele castigatoare au fost votate de catre consumatori dintre produse similare in categorie. Detalii pe www.produsulanului.com.

 

CELE MAI RECENTE ARTICOLE